piątek, 23 sierpnia 2013

Bohaterki książkowe, które kojarzą mi się...

Przyłączyłam się do zabawy stworzoną przez Liss Carrie. Tematem zabawy są  Bohaterki książkowe, które kojarzą mi się z miesiącem.


 




 styczeń

Bohaterka: Aurelia Jedwabińska
Książka: Opium w rosole

Cała akcja "Opium w rosole" ma miejsce zimą. Ze styczniem od razu skojarzyła mi się Aurelia, ponieważ dziewczynka po zabawie na śniegu, była cała usmarowana śniegiem. Na dodatek wpraszając się do każdego "na obiadek"zdejmowała swój płaszczyk, czapkę, rękawiczki i przemoczone śniegowce.



luty

Bohaterka: Elizabeth Bennet
Książka: Duma i uprzedzenie

Dlaczego akurat Lizzy? Dziewczyna jest subtelna i ma romantyczną duszę zupełnie jak święto obchodzone w lutym, czyli Walentynki. Banalne skojarzenie ;)




marzec

Bohaterka: Jamie Sullivan
Książka: Jesienna miłość

Jamie Sullivan, bohaterka "Jesiennej miłości" kojarzy mi się z marcem, ponieważ jest delikatna i spokojna, zupełnie jak lekkie temperatury panujące w tym miesiącu. Zresztą marzec zawsze bardzo szybko mija, przynajmniej mnie, to tak jak Jamie. Przecież dziewczyna bardzo szybko zmarła


kwiecień

Bohaterka: Laurel
Książka: Seria Skrzydła Laurel


Laurel od razu skojarzyła mi się z kwietniem. Jest słodka, urocza, a na dodatek zostaje wróżką. Kwiecień jest miesiącem pełnym kolorów, zapachów, zupełnie tak jak barwne skrzydła bohaterki, które wydawały piękną woń




maj

Bohaterka: Marry Lenox
Książka: Tajemniczy ogród

Ten miesiąc kojarzy mi się z Mary. Dziewczynka dbała o ogród, a wszelkiego typu roślinki kojarzą mi się z majem





czerwiec

Bohaterka: Elena Gilbert
Książka: Seria Pamiętniki Wampirów

Elena Gilbert urodziła się w czerwcu i jest to jedyne skojarzenie właśnie z tą bohaterką







lipiec

Bohaterka: Aniela Kowalik
Książka: Kłamczucha

Aniela Kowalik poznała swojego Pawełka w Łebie i udała się z nim na plażę. A plaża na pewno wszystkim kojarzy się z wakacjami





sierpień

Bohaterka: Ida Borejko
Książka: Ida sierpniowa

Ida Borejko jest główną bohaterką "Idy sierpniowej", dlatego chyba nie muszę wyjaśniać, dlaczego akurat ona skojarzyła mi się z sierpniem




wrzesień

Bohaterka: Zoey Redbird
Książka: Seria Dom Nocy

Zoey Redbird, po naznaczeniu rozpoczęła naukę w szkole wampirów. Z rozpoczęciem roku szkolnego skojarzył mi się wrzesień








październik

Bohaterka: Bella Swan
Książka: Saga Zmierzch

Nie wiem, dlaczego akurat Bella kojarzy mi się z październikiem. Być może dlatego, że w całej sadze panuje dosyć mroczna atmosfera, a sama Bella jest nieco ponura zupełnie jak październik






listopad

Bohaterka: Aria Montgomery
Książka: Seria Pretty Little Liars


Aria Montgomery mieszkała na Islandii, gdzie temperatura jest stale niska, a słońce rzadko wschodzi. Listopad jest tego odzwierciedleniem






grudzień

Bohaterka: Bridget Jones
Książka: Dziennik Bridget Jones

Bridget kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, które tak precyzyjnie opisywała w swoim dzienniku. Od teraz to święto będzie mi sę kojarzyło ze swetrem z reniferami jak u Marka ;)

18 komentarzy:

  1. Mogę się przyłączyć do zabawy?
    Fajnie, że tyle razy u Ciebie pojawia się ktoś z Jeżycjady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawy nie organizuję ja tylko http://recenzentka-carrie.blogspot.com/ i na pewno będziesz mogła się przyłączyć ( przynajmniej tak myślę ) :)

      Usuń
    2. Każdy może się przyłączyć do zabawy :D Będzie mi bardzo miło :3

      Usuń
  2. Z wrześniem również skojarzyłaby mi się Zoey :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wybór! Niedługo ja będę musiała opublikować podobny post, a kompletnie nie mam pomysłu ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Uwielbiam Arię i Bridget. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twojej listy bohaterek znam i lubię Jamie Sullivan, Elenę Gilbert, Bellę Swan oraz Bridget Jones i podobnie, jak ty umiejscowiłabym te osoby w tych samych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marry Lenox kojarzy mi się z kwietniem albo marcem;))
    Świetna zabawa;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kojarzy się z marcem, albo kwietniem, ale te miesiące są zajęte przez inne bohaterki książkowe, które według mnie bardzo pasują do tych miesięcy ;)

      Usuń
  7. Mi również „Zoey” kojarzy się z wrześniem, tylko, że Zoey nie cierpię a do miesiąca nic nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Zoey również nie przepadam, tak samo jak za wrześniem ;)

      Usuń
  8. Świetna zabawa. I znam prawie wszystkie bohaterki, dumna z siebie jestem:) Zgodzę się z Briget. W święta tylko sweter Marka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na zabawę. Mnie też się Bridget kojarzy z grudniem. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się, że wzięłaś udział w zabawie i mam nadzieję, ze weźmiesz także udział w kolejnej odsłonie :)
    Bardzo ciekawe skojarzenia, niektóre z książek mam w planach i jak je przeczytam dowiem się jak mi by się skojarzyły :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...